IT-süsteemide kasutamisest tekkinud probleemide kiire ja professionaalne lahendamine. Statistika ja tagasiside.

 

Arvutikasutajatel on võimalus pöörduda telefoni, emaili või vastava portaali kaudu meie kasutajatoe poole, mis iganes tehnilisele probleemile lahenduse saamiseks. Olenevalt probleemist lahendab IT tugiisik selle kas telefoni teel, emailile vastates, kaughaldusvahendeid kasutades või tulles ise esimesel võimalusel kohapeale.

 

Teie suhtlete alati ühe kindla IT tugiisikuga, kes on usaldusväärne ning tunneb teie süsteeme.

 

Meil on kogemused ja oksused:

  • Windows operatsioonisüsteemidega (Kodukasutus nagu Windows 10, Server nagu 2012R2)
  • Kontoritarkvaraga (MS Office, LibreOffice)
  • Linux operatsioonisüsteemidega (Debian, Ubuntu, Mint, RedHat jms)
  • Veebiserveritega (Apache, Nginx, IIS)
  • Virtualiseerimisega (Hyper-V, VMware)
  • CMS – kodulehtede sisuhaldusega (WordPress, Joomla)
  • Andmebaasidega (MSSQL, MySQL, PostgreSQL)
  • Mailiserveritega (Exchange, Postfix, Exim, Sendmail)
  • Ruuterite ja switchidega (Tulemüür, NAT, VPN, Wifi, DHCP)
  • Pilvelahendustega (DigitalOcean, Amazon AWS, Azure)
  • reageerimise aeg 4 tunni jooksul

    • Tööjaamadega seotud tööd – 40€/h + km
    • Serveritööd – 50€/h + km
    • Muu – 30€/h + km
    • Väljasõidu ühekordne tasu Tallinna piires – 25€ + km

  • vastavalt hinnapakkumisele või lepingupartnerile

    • Tööjaamadega seotud tööd – 35€/h + km
    • Serveritööd – 40€/h + km
    • Muu – 25€/h + km
    • Väljasõidu ühekordne tasu Tallinna piires – 20€ + km

 Fikseeritud kuutasuga. Loe teenuse kohta siit.

 Kuutasu arvestust ei peeta. Teenust osutatakse ühekordselt või siduva lepinguta.