Kasutajatugi

IT-süsteemide kasutamisest tekkinud probleemide kiire ja professionaalne lahendamine. Statistika ja tagasiside.

 

Arvutikasutajatel on võimalus pöörduda telefoni, emaili või vastava portaali kaudu meie kasutajatoe poole, mis iganes tehnilisele probleemile lahenduse saamiseks. Olenevalt probleemist lahendab IT tugiisik selle kas telefoni teel, emailile vastates, kaughaldusvahendeid kasutades või tulles ise esimesel võimalusel kohapeale. Tasumine vaid edukalt lahendatud juhtumi eest.

 

Meil on kogemused ja oksused:

  • Windows operatsioonisüsteemidega (Kodukasutus nagu Windows 10, Server nagu 2012R2)
  • Kontoritarkvaraga (MS Office, LibreOffice)
  • Linux operatsioonisüsteemidega (Debian, Ubuntu, Mint, RedHat jms)
  • Veebiserveritega (Apache, Nginx, IIS)
  • Virtualiseerimisega (Hyper-V, VMware)
  • CMS – kodulehtede sisuhaldusega (WordPress, Joomla)
  • Andmebaasidega (MSSQL, MySQL, PostgreSQL)
  • Mailiserveritega (Exchange, Postfix, Exim, Sendmail)
  • Ruuterite ja switchidega (Tulemüür, NAT, VPN, Wifi, DHCP)
  • Pilvelahendustega (DigitalOcean, Amazon AWS, Azure)